Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsen met losse handen
#24
(01-Oct-2022, 08:09 PM)Bacchus schreef:
(01-Oct-2022, 01:28 PM)365cycle schreef: Remhendels? Waar heb je die voor nodig? Maak er een fixie van Big Grin 
Weet alleen niet of zo'n skidstop erg prettig is met voorwielaandrijving Tongue 
Een skidstop is onmogelijk met voorwielaandrijving. Daarvoor heb je te veel grip en als je het niet zou hebben, zou je inderdaad direct op je plaat gaan.
Een fiets op de openbare weg moet gewoon werkende remmen hebben. Het is al ronduit belachelijk dat het wettelijk toegestaan is om met enkel een terugtraprem te rijden.


Eén terugtraprem is effectiever dan menig andere rem bij nat weer.

De gemiddelds fietser rijdt ook niet zo hard dat ie twrr remmen nodig heeft, dus wat er belachelijk is aan een terugtraprem is mij onduidelijk.


Geen idee of een terugtraprem op een ligfiets anders is dan bij een normale fiets . Die ene flevobike als uitzondering met terugtraprem heb ik nog nooit bereden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 30-Sep-2022, 07:17 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Lopopodium - 30-Sep-2022, 07:22 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 30-Sep-2022, 07:58 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2022, 08:00 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 01-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Wim -de roetsende - 30-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 09:19 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 30-Sep-2022, 09:24 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Roepers - 30-Sep-2022, 10:43 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 30-Sep-2022, 11:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bob Hagendijk - 01-Oct-2022, 07:56 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Lopopodium - 30-Sep-2022, 11:17 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Fietsbennie - 01-Oct-2022, 08:11 AM
RE: Fietsen met losse handen - door GertBr - 01-Oct-2022, 10:39 AM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 09:15 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 01-Oct-2022, 12:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 01:28 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 01-Oct-2022, 02:44 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 01-Oct-2022, 11:11 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 02-Oct-2022, 11:38 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Jeroen S - 01-Oct-2022, 12:58 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Roepers - 01-Oct-2022, 04:29 PM
RE: Fietsen met losse handen - door PietV* - 01-Oct-2022, 05:33 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 01-Oct-2022, 08:09 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 09:36 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 01-Oct-2022, 10:55 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 01-Oct-2022, 11:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 01-Oct-2022, 11:57 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 02-Oct-2022, 12:02 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Wim -de roetsende - 02-Oct-2022, 09:48 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 02-Oct-2022, 10:36 AM
RE: Fietsen met losse handen - door PietV* - 02-Oct-2022, 06:57 AM
RE: Fietsen met losse handen - door vdbeemd - 02-Oct-2022, 07:26 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Jeroen S - 02-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 03-Oct-2022, 09:56 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 03-Oct-2022, 10:35 AM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 03-Oct-2022, 01:59 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Victor - 03-Oct-2022, 02:41 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 03-Oct-2022, 03:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM