Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fietsen met losse handen
#6
(30-Sep-2022, 09:13 PM)Wim -de roetsende schreef: Op een 2-wieler ligfiets kan ik echt niet met losse handen fietsen.

Vroeger/40 jaar geleden fietste ik op mijn oude omafiets het liefst de hele weg naar school met losse handen.

Ik kon het wel op mn Optima baron. En toen ik laatst mn titanium shockproof verkocht,  was er iemand die wou proefrijden. Die vons het stuur toch war smal, dus heb ik de shifters wat naar buiten geplaatst.  En waarempel , sinds dat is veranderd kon ik opeens wél met handen los rijden..

Op andere ligfietsen is het me nooit gelukt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 30-Sep-2022, 07:17 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Lopopodium - 30-Sep-2022, 07:22 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 30-Sep-2022, 07:58 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 30-Sep-2022, 08:00 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 01-Oct-2022, 11:10 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Wim -de roetsende - 30-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 09:19 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 30-Sep-2022, 09:24 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Roepers - 30-Sep-2022, 10:43 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 30-Sep-2022, 11:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bob Hagendijk - 01-Oct-2022, 07:56 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Lopopodium - 30-Sep-2022, 11:17 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Fietsbennie - 01-Oct-2022, 08:11 AM
RE: Fietsen met losse handen - door GertBr - 01-Oct-2022, 10:39 AM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 09:15 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 01-Oct-2022, 12:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 01:28 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Willeke_IGKT - 01-Oct-2022, 02:44 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 01-Oct-2022, 11:11 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 02-Oct-2022, 11:38 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Jeroen S - 01-Oct-2022, 12:58 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Roepers - 01-Oct-2022, 04:29 PM
RE: Fietsen met losse handen - door PietV* - 01-Oct-2022, 05:33 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 01-Oct-2022, 08:09 PM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 01-Oct-2022, 09:36 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 01-Oct-2022, 10:55 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 01-Oct-2022, 11:06 PM
RE: Fietsen met losse handen - door ZoefZoef - 01-Oct-2022, 11:57 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 02-Oct-2022, 12:02 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Wim -de roetsende - 02-Oct-2022, 09:48 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Bart Verbeek - 02-Oct-2022, 10:36 AM
RE: Fietsen met losse handen - door PietV* - 02-Oct-2022, 06:57 AM
RE: Fietsen met losse handen - door vdbeemd - 02-Oct-2022, 07:26 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Jeroen S - 02-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 03-Oct-2022, 09:56 AM
RE: Fietsen met losse handen - door Frutsel - 03-Oct-2022, 10:35 AM
RE: Fietsen met losse handen - door 365cycle - 03-Oct-2022, 01:59 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Victor - 03-Oct-2022, 02:41 PM
RE: Fietsen met losse handen - door Bacchus - 03-Oct-2022, 03:19 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM