Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loopfiets
#8
(20-Aug-2022, 05:56 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb een 'nieuw voor mij' fiets gekocht, tweedehands van Marktplaats.

[Afbeelding: loopfiets-1.jpg]

Dit keer geen ligfiets maar een step met zadel, dus een loopfiets.
De remmen zijn verwijderd, die komen mogenlijk terug, verder is ie in goede conditie.

Leuk rijden maar niet voor de lange afstanden. En nu is het stuur nog te laag voor gewoon steppen.

Wat een grappig ding om te proberen! Hoewel ik wel even griezel als ik zie, hoe de buis waarop het zadel gemonteerd is, in een bocht loopt. Hoe kom je op het idee?
Ik denk dat ik er het lef niet voor heb.....

(20-Aug-2022, 08:48 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb vandaag geen loopfiets gekocht, maar een stafiets.

Een Elliptigo Sub.

Ik heb de step verkocht. Vandaar.

Ik snap 'm even niet, heb jij de step verkocht die hierboven afgebeeld staat of begrijp ik het nu verkeerd.....
Verder wel lef waar jij je allemaal op durft te verplaatsen. Hier in onze stad is men werkelijk niets gewend en wordt een ligfiets al heel raar gevonden.....
Maar ik woon er nu eenmaal wel leuk.

Vergeet ik je helemaal te complimenteren met je aankoop!! Doh
AkA Jeroen - Sinner Demon 2020. In plaats van de meeste kilometers, meet ik graag de onvolprezen PlezierFactor. 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Loopfiets - door Willeke_IGKT - 20-Aug-2022, 05:56 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2022, 08:48 PM
RE: Loopfiets - door Bob Hagendijk - 20-Aug-2022, 09:03 PM
RE: Loopfiets - door PietV* - 20-Aug-2022, 10:00 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2022, 10:40 PM
RE: Loopfiets - door Fietsbennie - 20-Aug-2022, 10:47 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2022, 11:10 PM
RE: Loopfiets - door vdbeemd - 21-Aug-2022, 04:47 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2022, 09:04 PM
RE: Loopfiets - door Willeke_IGKT - 21-Aug-2022, 05:12 PM
RE: Loopfiets - door vdbeemd - 21-Aug-2022, 10:06 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 22-Aug-2022, 06:28 PM
RE: Loopfiets - door Bob Hagendijk - 22-Aug-2022, 09:28 PM
RE: Loopfiets - door 365cycle - 22-Aug-2022, 11:46 PM
RE: Loopfiets - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2022, 07:21 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM