Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie is Cor.M-racer
#17
(26-Oct-2017, 05:29 PM)Niels van der Wal schreef: (Een ligfiets in de stad blijf ik overigens gevaarlijk vinden; automobilisten kijken hoger voor fietsers en je valt vaak weg achter geparkeerde auto's.)

Persoonlijk merk ik eigenlijk geen verschil tussen stad en een landelijke omgeving. Ik fiets toch zeer regelmatig door Amsterdam, Utrecht, maar met name veel in Den Haag en Rotterdam. Achter geparkeerde auto's wegvallen zie ik als iets goeds: want dan zit ik immers op een apart fietspad en moet je alleen bij kruisende verkeersstromen goed vooruitkijken. Afslaande auto's is altijd iets om op te letten, maar dat risico loop ik ook met de conventionele fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:58 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 23-Oct-2017, 11:15 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 24-Oct-2017, 02:04 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Roepers - 24-Oct-2017, 11:02 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 11:46 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 24-Oct-2017, 01:10 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 02:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 01:34 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door ErikvanD - 24-Oct-2017, 02:49 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2017, 07:05 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 25-Oct-2017, 11:55 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 25-Oct-2017, 10:07 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2017, 06:43 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 01:12 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 26-Oct-2017, 08:08 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 26-Oct-2017, 05:29 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 26-Oct-2017, 05:57 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 26-Oct-2017, 09:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 10:16 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 27-Oct-2017, 07:40 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2017, 07:52 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 09:00 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 27-Oct-2017, 10:07 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 05:24 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door pietermels1979 - 16-Jun-2018, 06:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM