Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha 7
#55
(22-May-2019, 11:06 PM)Hoekie schreef: Er zijn inmiddels zoveel mooie nieuwe modellen. En de After 7 komt er ook alweer aan.
Vrijdag heb ik 'm trouwens bij velomobiel.nl gezien. Toen ik er was om proef te rijden in een QuattroVelo.
Zag er aardig spartaans uit. John Williams, velo-ads op YouTube, gaat 'm reviewen voor publiciteit. Maar hij kon 'm nog niet meenemen omdat het stoeltje niet paste.

Hoe was dat dan?
Een proefrit in de QV?

Zodra mijn strada een onderhoudsbeurt nodig heeft, staat dit ook op mijn bucketlist.
Daarom ben ik ontzettend benieuwd naar jouw ervaring.

Leuk om in dit item al diverse ervaringen te lezen.
Bedankt hiervoor.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 22-May-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 22-May-2019, 09:57 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 22-May-2019, 11:06 PM
RE: Alpha 7 - door GerDilven - 08-Aug-2022, 06:45 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 23-May-2019, 07:05 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 23-May-2019, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 23-May-2019, 12:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 23-May-2019, 11:00 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 26-May-2019, 11:28 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 09:33 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 27-May-2019, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 10:29 PM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 27-May-2019, 11:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 28-May-2019, 03:46 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 28-May-2019, 07:34 AM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 28-May-2019, 09:06 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2019, 07:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 04-Jun-2019, 10:47 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 11:33 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2019, 03:44 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 07:07 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Jul-2019, 11:35 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2019, 12:11 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 01:53 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 08-Jul-2019, 07:29 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 08-Jul-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 11:01 PM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 05-Nov-2020, 10:27 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 12:11 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 01:36 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 09-Jul-2019, 09:48 AM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 05:41 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 08:19 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 10-Jul-2019, 12:35 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 29-Sep-2019, 01:21 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2019, 03:08 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 14-Dec-2019, 03:56 PM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 15-Dec-2019, 07:36 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 08:28 AM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 18-Jan-2020, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 15-Dec-2019, 11:38 PM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 08:49 AM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 09:01 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:11 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:17 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:19 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:25 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:31 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:51 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 05-Nov-2020, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Nov-2020, 12:05 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 06-Nov-2020, 12:53 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 25-Feb-2021, 11:27 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 25-Feb-2021, 06:33 PM
RE: Alpha 7 - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2022, 01:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM