Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie is Cor.M-racer
#13
Ik heb een SP 559 gehad van M5 en daar had ik eerst ook dat het pedaal net de band van het voorwiel kon raken. Het ging echt om een kleine cm.

Ik ben het niet met Niels eens dat dit nog wel redelijk veilig is. Ik vind dit echt levensgevaarlijk. Je denkt rechtsaf te gaan en opeens corrigeert de fiets jouw gedachten en kom je toch echt ergens anders terecht dan gepland. Gelukkig was er op dat moment voldoende ruimte en waren er geen tegenliggers. Anders had dit nog wel eens flink verkeerd kunnen aflopen.

Ik heb direct de stoel iets anders gezet en de neuspijp iets verder uitgeschoven. Zoals gezegd ging het om een kleine cm en was dit redelijk simpel op te lossen.

Ik koop nooit meer een fiets waarbij er een overlap is van het pedaal met het voorwiel.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:58 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 23-Oct-2017, 11:15 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 24-Oct-2017, 02:04 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Roepers - 24-Oct-2017, 11:02 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 11:46 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 24-Oct-2017, 01:10 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 02:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 01:34 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door ErikvanD - 24-Oct-2017, 02:49 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2017, 07:05 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 25-Oct-2017, 11:55 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 25-Oct-2017, 10:07 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2017, 06:43 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 01:12 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 26-Oct-2017, 08:08 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 26-Oct-2017, 05:29 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 26-Oct-2017, 05:57 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 26-Oct-2017, 09:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 10:16 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 27-Oct-2017, 07:40 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2017, 07:52 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 09:00 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 27-Oct-2017, 10:07 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 05:24 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door pietermels1979 - 16-Jun-2018, 06:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM