Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie is Cor.M-racer
#7
Ik gebruik mijn eigen Nazca Gaucho voor lange toerritten door half Nederland (en een stukje België en Duitsland). Ik rijd over het algemeen ook goed door, maar ben dan wel erg blij dat ik bij drempels of kuilen in schelpen- of zandpaden beschik over een achterveer. Toch een reden voor mij om bij oriëntatie van een nieuwe fiets niet te kiezen voor een Raptobike (hoewel ik die zeker interessant vind; misschien tik ik er nog eens eentje tweedehands op de kop als een toekomstig huis daar ruimte voor biedt).
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:58 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 23-Oct-2017, 11:15 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 24-Oct-2017, 02:04 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Roepers - 24-Oct-2017, 11:02 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 11:46 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 24-Oct-2017, 01:10 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 02:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 01:34 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door ErikvanD - 24-Oct-2017, 02:49 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2017, 07:05 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 25-Oct-2017, 11:55 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 25-Oct-2017, 10:07 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2017, 06:43 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 01:12 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 26-Oct-2017, 08:08 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 26-Oct-2017, 05:29 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 26-Oct-2017, 05:57 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 26-Oct-2017, 09:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 10:16 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 27-Oct-2017, 07:40 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2017, 07:52 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 09:00 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 27-Oct-2017, 10:07 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 05:24 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door pietermels1979 - 16-Jun-2018, 06:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM