Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wie is Cor.M-racer
#1
Ik heb 20 jaar met veel plezier en zonder technische problemen op een M5 26/20 gereden. Toen (pas toen) wilde mijn vrouw die eens proberen en ze was meteen verkocht. Dat betekende dat er een ligfiets bij moest komen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service van M5. Ik heb mede daarom een M5 M-racer aangeschaft met 28 inch wielen in stemmig matzwart. Een snelle en comfortabele fiets die ik gebruik voor toertochten en incidenteel voor woon-werk (32 km enkele reis). Ik woon en fiets in het prachtige Zeeland vanuit Kapelle.

[Afbeelding: M-racer_klein.jpg]
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:58 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 23-Oct-2017, 11:15 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 24-Oct-2017, 02:04 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Roepers - 24-Oct-2017, 11:02 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 11:46 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 24-Oct-2017, 01:10 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Johan. - 24-Oct-2017, 02:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 01:34 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door ErikvanD - 24-Oct-2017, 02:49 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2017, 07:05 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 25-Oct-2017, 11:55 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 25-Oct-2017, 10:07 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 26-Oct-2017, 06:43 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 01:12 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 26-Oct-2017, 08:08 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 26-Oct-2017, 05:29 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Lopopodium - 26-Oct-2017, 05:57 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 26-Oct-2017, 09:36 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Cor.M-racer - 26-Oct-2017, 10:16 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door Niels van der Wal - 27-Oct-2017, 07:40 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door Wim -de roetsende - 27-Oct-2017, 07:52 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 09:00 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door tegenligger - 27-Oct-2017, 10:07 AM
RE: wie is Cor.M-racer - door PietV* - 27-Oct-2017, 05:24 PM
RE: wie is Cor.M-racer - door pietermels1979 - 16-Jun-2018, 06:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM