Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bromfietsen op ons forum
#6
(20-Jul-2022, 09:36 AM)Wim -de roetsende schreef: @PietV, toch reageer je zelf ook 4x op deze berichten en eigenlijk houd je daarmee de discussie/het gesprek juist in stand. Niet reageren zou eigenlijk veel handiger zijn.
Klop Wim. Maar ik reageer wel op ballonnetjes die worden opgelaten als ware het gemakkelijker wordt om de VM om te bouwen tot speedpedelec. Alsof de EG verordening 168/2013 is aangepast of niet meer zou gelden voor speedpedelecs.

Ik reageer ook op de reacties over speedpedelecs terwijl de topic over fietsen met elektrische ondersteuning gaat.
De vraag blijft is de kennis over speedpedelecs belangrijk voor ons en daarmee de kennis over regelgeving.

Er wordt al jaren gediscussieerd over SP op alle niveaus. Vooral commercieel en de wetgevers van de lidstaten.
https://nieuwsfiets.nu/2020/02/19/eu-typ...-pedelecs/

@ Frutsel, verbazing is niet gelijk aan ergeren. Verbazing prikkelt de lezer. Ergeren geeft stress en daar zit de lezer mee opgescheept. Slecht voor zijn gezondheid.
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bromfietsen op ons forum - door PietV* - 20-Jul-2022, 09:11 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Wim -de roetsende - 20-Jul-2022, 09:36 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Fietsbennie - 20-Jul-2022, 10:15 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Frutsel - 20-Jul-2022, 10:29 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door 365cycle - 20-Jul-2022, 11:19 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door PietV* - 20-Jul-2022, 11:22 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door 365cycle - 20-Jul-2022, 11:27 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Frutsel - 20-Jul-2022, 11:40 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door 365cycle - 20-Jul-2022, 11:47 AM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Jeroen S - 20-Jul-2022, 12:09 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door PietV* - 20-Jul-2022, 12:19 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Wim -de roetsende - 20-Jul-2022, 12:57 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Hoekie - 20-Jul-2022, 01:44 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Bas_ligfiets - 20-Jul-2022, 02:43 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Bacchus - 20-Jul-2022, 03:22 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Hoekie - 20-Jul-2022, 04:00 PM
RE: Bromfietsen op ons forum - door Willeke_IGKT - 21-Jul-2022, 06:30 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM