Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar zouden we zijn zonder de trein
#9
(19-Jul-2022, 10:33 AM)365cycle schreef:
(19-Jul-2022, 09:34 AM)Frutsel schreef: De trein zat (ik gebruik de trein al een tijdje niet meer) zo vol dat het enige wat je kon doen met je vrije handen een rail vasthouden om niet om te vallen.

Wat intercities aangaat: Dat kostte me meer tijd dan een stoptrein qua reistijd.

Pak je dan de stoptrein van Alexander naar Amsterdam ArenA ofzo?


Bijna goed. Stoptrein Rotterdam Alexander - Amsterdam Amstel. Met aan beide kanten van het verhaal een metroritje van een paar haltes. Naar het metrostation van thuis of werk is hooguit 100 meter lopen, dus dat is dan wel weer goed geregeld Smile
De intercity gaat van Alexander naar Utrecht Centraal, en dan overstappen op de intercity naar Amstel. Dat duurde op z'n best net zo lang, maar met een overstap. (Natuurlijk staat de aansluitende trein aan de andere kant van het station, en mis je hem meestal nèt)
}
Bedankt door: 365cycle , Bacchus , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bart Verbeek - 18-Jul-2022, 11:44 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 01:04 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door ZoefZoef - 19-Jul-2022, 05:21 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bacchus - 19-Jul-2022, 09:21 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 19-Jul-2022, 09:34 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 10:33 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 19-Jul-2022, 11:22 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 10:26 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 11:39 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bacchus - 26-Jul-2022, 03:37 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 26-Jul-2022, 11:14 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door berth9999 - 26-Jul-2022, 11:49 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 26-Jul-2022, 11:34 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 27-Jul-2022, 12:22 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 27-Jul-2022, 12:40 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM