Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar zouden we zijn zonder de trein
#6
Nu is mijn beeld van de trein wat gekleurd doordat ik bewust in een stad met goede treinverbindingen ben gaan wonen maar ik ben zelf best fan van de trein: een stuk betrouwbaarder dan de auto, in de spits een stuk sneller en buiten de spits niet veel langzamer. Ten opzichte van de fiets vooral een aanvulling. Daarbij heb je in de trein je handen vrij om iets anders te doen. Moet je inderdaad wel rekening mee houden, anders zit je je maar te vervelen.
Nu kan het ook echt nog een stuk beter en herken ik wel lelijke stukjes bedrijfscultuur bij met name Prorail en natuurlijk de politiek die dat in de weg zitten.
OV-fiets is precies goed genoeg voor de laatste paar kilometer, niets meer, niets minder.
Het beperkte aantal fietsplaatsen in sommige treinen (ICM ihb is een drama) moet ik nu, met mijn ervaring van Duitse ICs, toch wel als "zielig" of "lachwekkend" omschrijven.

(Misschien ten overvloedde: "de trein" is voor mij dus "de intercity", die andere dingen zie ik als een soort langeafstandsmetro)
}
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Hoekie


Berichten in dit topic
Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bart Verbeek - 18-Jul-2022, 11:44 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 01:04 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door ZoefZoef - 19-Jul-2022, 05:21 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bacchus - 19-Jul-2022, 09:21 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 19-Jul-2022, 09:34 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 10:33 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 19-Jul-2022, 11:22 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 10:26 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door 365cycle - 19-Jul-2022, 11:39 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Bacchus - 26-Jul-2022, 03:37 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door Frutsel - 26-Jul-2022, 11:14 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door berth9999 - 26-Jul-2022, 11:49 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 26-Jul-2022, 11:34 PM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 27-Jul-2022, 12:22 AM
RE: Waar zouden we zijn zonder de trein - door sjefke - 27-Jul-2022, 12:40 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM