Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kort ritje in de Alpha 9
#24
@365cycle, ik fiets tot nu toe voornamelijk voor mijn plezier en probeer de nattigheid zoveel mogelijk te vermijden. Op een tadpole wordt je in tegenstelling tot eem vm gewoon nat. Op zo'n manier haaks door de bocht lijkt me maar niets.
Roelof
Gele Greenspeed gt20
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 21-May-2022, 06:49 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 21-May-2022, 08:19 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 22-May-2022, 12:48 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 22-May-2022, 10:34 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 23-May-2022, 01:38 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 09:30 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 05:44 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 23-May-2022, 07:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 08:14 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door GerDilven - 25-May-2022, 04:35 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door ThijsR - 23-May-2022, 09:24 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 08:41 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Willeke_IGKT - 26-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 01:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door berth9999 - 26-May-2022, 05:31 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 26-May-2022, 08:50 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 27-May-2022, 07:04 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 26-May-2022, 03:59 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 10:08 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 27-May-2022, 10:29 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 05:37 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 28-May-2022, 08:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 08:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 29-May-2022, 08:23 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 28-May-2022, 10:22 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 31-May-2022, 09:45 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 10:09 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Frutsel - 31-May-2022, 11:41 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 11:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 01-Jun-2022, 12:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM