Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliebollentocht (was 2021) 2022
#32
Ik stap zo in de fiets onderweg naar het zuiden. Inderdaad had ik ook al ergens het idee, maar komt er dan in het najaar nog 1? Bij mij is de deelname zoals het uitkomt. Utrecht was bij familie om de hoek, dus dat was makkelijk. Nu aanreis een dag vooraf en dan een nachtje camping. Dat is in mei leuk, maar in december?

Ik ben blij dat het kan en dat ik kan gaan.

Vorige keer was de terugreis in het donker met temperaturen net boven het vriespunt best een uitdaging. Dat ziet er nu ook heel anders uit.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie , 365cycle


Berichten in dit topic
Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:41 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door TvWijk - 23-Sep-2021, 11:03 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 11:43 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Marnix - 30-Sep-2021, 05:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 02:13 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 03:41 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 03:52 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 04:06 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 02-Oct-2021, 02:46 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 03-Oct-2021, 08:16 AM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 30-Oct-2021, 04:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 01:31 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 31-Oct-2021, 05:10 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 11:09 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:18 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 28-Nov-2021, 02:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 28-Nov-2021, 03:17 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2021, 03:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Niels van der Wal - 28-Nov-2021, 06:34 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 28-Nov-2021, 08:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Lopopodium - 28-Nov-2021, 08:07 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Peter de Rond - 28-Nov-2021, 10:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2022, 09:23 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 09-Jan-2022, 06:45 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:32 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 04-Apr-2022, 01:09 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 02-May-2022, 02:03 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 03-May-2022, 12:23 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 26-May-2022, 11:57 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Jeroen S - 27-May-2022, 09:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM