Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kort ritje in de Alpha 9
#19
(26-May-2022, 02:13 PM)365cycle schreef:
(26-May-2022, 01:57 PM)PietV* schreef: Hetzelfde geldt voor het remmen van de Orca; linker- of rechterhand of beide, het maakt niet uit, beide trommelremmen worden gelijktijdig bediend.
https://ligfiets.net/bicycles/645
Het op één wiel kunnen remmen zou juist wel voordelen hebben. Ik rem weleens bij het aansnijden van een bocht, zeg maar voordat je echt door gaat sturen. Het binnenste voorwiel blokkeert als je dat met hoog tempo doet, en da's zonde, want slijtage zonder dat het nodig is. Alleen op het buitenste wiel remmen zou prettig zijn.

Inderdaad. Beide kan; beide remmen gekoppeld (als standaard bij Tillerbesturing) of los van elkaar.
Dat laatste heeft mijn Gekko FX26. Leuk om mee te spelen. Gekoppeld is denk ik weer praktischer.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 21-May-2022, 06:49 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 21-May-2022, 08:19 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 22-May-2022, 12:48 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 22-May-2022, 10:34 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 23-May-2022, 01:38 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 09:30 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 05:44 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 23-May-2022, 07:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 08:14 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door GerDilven - 25-May-2022, 04:35 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door ThijsR - 23-May-2022, 09:24 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 08:41 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Willeke_IGKT - 26-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 01:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door berth9999 - 26-May-2022, 05:31 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 26-May-2022, 08:50 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 27-May-2022, 07:04 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 26-May-2022, 03:59 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 10:08 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 27-May-2022, 10:29 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 05:37 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 28-May-2022, 08:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 08:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 29-May-2022, 08:23 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 28-May-2022, 10:22 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 31-May-2022, 09:45 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 10:09 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Frutsel - 31-May-2022, 11:41 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 11:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 01-Jun-2022, 12:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM