Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kort ritje in de Alpha 9
#17
(26-May-2022, 08:41 AM)PietV* schreef: Een tank met tankbesturing kan toch nagenoeg op z'n plek keren. Dan kan een VM met tankbesturing op het smalste fietspad keren.

Wat is je vraag Piet? Je geeft weer zelf antwoord op een vraag die je niet stelt.

Ook bij deze opmerking heb ik dezelfde gedacht als Willeke.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je niet op de hoogte bent van het feit dat geen enkele velomobiel op het smalste fietspad zou kunnen keren. Je bent al heel lang een vm-rijder en je bent ook al lang lid van dit forum.

Dus ook ik denk dat je het expres verkeerd uitlegt om een discussie te veroorzaken.

De besturing van dit soort vm-en heet nou eenmaal 'tankbesturing'. Dit komt van het Duitse 'Panzerlenkung'. De ontwerper is namelijk Duits. Vandaar. Het is dus niet relevant of ene PietV dit wel of geen juiste benaming vindt.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 21-May-2022, 06:49 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 21-May-2022, 08:19 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 22-May-2022, 12:48 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 22-May-2022, 10:34 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 23-May-2022, 01:38 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 09:30 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 05:44 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 23-May-2022, 07:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 08:14 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door GerDilven - 25-May-2022, 04:35 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door ThijsR - 23-May-2022, 09:24 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 08:41 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Willeke_IGKT - 26-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 01:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door berth9999 - 26-May-2022, 05:31 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 26-May-2022, 08:50 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 27-May-2022, 07:04 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 26-May-2022, 03:59 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 10:08 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 27-May-2022, 10:29 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 05:37 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 28-May-2022, 08:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 08:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 29-May-2022, 08:23 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 28-May-2022, 10:22 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 31-May-2022, 09:45 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 10:09 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Frutsel - 31-May-2022, 11:41 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 11:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 01-Jun-2022, 12:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM