Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Groter, sterker, sneller, zwaarder
#18
Tja dat met die gewichtsvermindering bij de RDW is inderdaad een kunstje. Bij de studentenroeiclub hadden ze een Volkswagen LT met een 8 meter lange trailer voor de roeiboten erachter. Zo een met een mee draaiende vooras. Die aanhanger was ook teruggekeurd, zodat het met een gewoon rijbewijs mocht.

Maar goed in veel gevallen betekend beter ook groter en zwaarder, meer vervuilend. Zo'n full size amerikaanse pickup vervoert vaak niet meer dan 1 persoon. OK als je nu stratenmaker of hovenier bent, en ook regelmatig zwaar materiaal vervoert, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen.

Ik geloof dat Wim het al eens uitgemeten heeft wat het verschil was of het pakketje met de Tesla of met een E bike naar het postkantoor werd gebracht. Dat maakte best veel uit.

Baterijen zijn nu eenmaal erg zwaar. Zelfs een Renault Zoe weegt al bijna 1500 kilo.

Ik ben blij dat ik met de velomobiel of de fiets veel van mijn vervoer kan doen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Roepers - 23-Apr-2022, 08:29 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Jeroen S - 23-Apr-2022, 10:14 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Bacchus - 24-Apr-2022, 09:23 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 25-Apr-2022, 10:46 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door ThijsR - 25-Apr-2022, 12:13 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 13-May-2022, 11:29 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 25-May-2022, 11:28 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 01:05 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door berth9999 - 25-May-2022, 10:35 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door TvWijk - 25-May-2022, 11:24 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door PietV* - 26-May-2022, 07:16 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 01:58 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:02 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 02:05 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door PietV* - 26-May-2022, 02:14 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 02:40 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 27-May-2022, 10:34 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Roefie - 27-May-2022, 10:13 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM