Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kort ritje in de Alpha 9
#15
Beste Willeke,

Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om iets verkeerd uit te leggen of een discussie uit te lokken. Integendeel. Duidelijk verschaffen zoals altijd.

Tankbesturing dekt volgens mij de lading niet. Ik vermoed dat het zoiets is als bij de Orca van Flevomobiel Technologie. Twee sticks zoals hieronder omschreven. Kan ook met één hand worden bestuurd.

De Orca wordt bediend door 2 stuurknuppels, een linker en een rechter joystick, beide gemonteerd aan de binnenkant van het chassis op de wieldoppen. De bediening is zeer gebruiksvriendelijk, natuurlijk en behoeft slechts een beetje training. Het besturen van de Orca kan met slechts één hand, links of rechts, of met beide handen.

Hetzelfde geldt voor het remmen van de Orca; linker- of rechterhand of beide, het maakt niet uit, beide trommelremmen worden gelijktijdig bediend.
https://ligfiets.net/bicycles/645

Mijn verontschuldiging als mijn vraag om duidelijkheid verwarring heeft opgeroepen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 21-May-2022, 06:49 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 21-May-2022, 08:19 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 22-May-2022, 12:48 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 22-May-2022, 10:34 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 23-May-2022, 01:38 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 09:30 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 23-May-2022, 05:44 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 23-May-2022, 07:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 23-May-2022, 08:14 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door GerDilven - 25-May-2022, 04:35 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door ThijsR - 23-May-2022, 09:24 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 08:41 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Willeke_IGKT - 26-May-2022, 10:22 AM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door PietV* - 26-May-2022, 01:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 26-May-2022, 02:13 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door berth9999 - 26-May-2022, 05:31 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 26-May-2022, 08:50 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 27-May-2022, 07:04 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 26-May-2022, 03:59 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Jeroen S - 26-May-2022, 10:08 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Roefie - 27-May-2022, 10:29 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 05:37 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 28-May-2022, 08:10 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 28-May-2022, 08:57 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 29-May-2022, 08:23 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Hoekie - 28-May-2022, 10:22 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Wim -de roetsende - 31-May-2022, 09:45 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 10:09 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door Frutsel - 31-May-2022, 11:41 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door 365cycle - 31-May-2022, 11:54 PM
RE: Kort ritje in de Alpha 9 - door pietandringa - 01-Jun-2022, 12:21 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM