Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Groter, sterker, sneller, zwaarder
#14
Het ligt er aan welke Hummer je wilt gaan rijden. Voor het type H2 is een categorie C rijbewijs vereist. 8 cilinder V automaat, 242 kW, ledige massa 2903 kg, laadvermogen 998 kg, maximum toelaatbare massa 3901. Afhankelijk van de uitvoering.

Voor de H3 is een categorie B rijbewijs voldoende. Die heeft maar een 5 cilinder lijnmotor en maar 180 kW. ledige massa 2194, laadvermogen 466, maximum toelaatbare massa 2660. Topsnelheid maar 158 km/h.

De H3 is vergelijkbaar met een BMW X5 M. Maar voor die snelle BWM is ook een rijbewijs B voldoende.
BMW, 8 cilinder V automaat, 441 kW, ledige massa 2285 kg, laadvermogen 715 kg, maximum toelaatbare massa 3000 kg. Topsnelheid 250 km/h.
Dan blijkt de Hummer H3 een bescheiden auto.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Roepers - 23-Apr-2022, 08:29 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Jeroen S - 23-Apr-2022, 10:14 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Bacchus - 24-Apr-2022, 09:23 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 25-Apr-2022, 10:46 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door ThijsR - 25-Apr-2022, 12:13 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 13-May-2022, 11:29 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 25-May-2022, 11:28 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 01:05 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door berth9999 - 25-May-2022, 10:35 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door TvWijk - 25-May-2022, 11:24 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door PietV* - 26-May-2022, 07:16 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 01:58 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Jeroen S - 26-May-2022, 02:02 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 02:05 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door PietV* - 26-May-2022, 02:14 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 26-May-2022, 02:40 PM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door 365cycle - 27-May-2022, 10:34 AM
RE: Groter, sterker, sneller, zwaarder - door Roefie - 27-May-2022, 10:13 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM