Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
proefrit in de Quest
#20
(28-Apr-2022, 11:25 AM)gideon schreef: Hahaha €100,00 voor de aankoop van een Velomobiel ?
Ik snap dat m'n espresso het waard is, maar voor een proefritje kan je ook wel gratis terecht hoor Big Grin 

Om even weer ontopic te gaan: Eind 2019 ging ik - licht gefrustreerd met m'n oude, ietwat onbetrouwbare Quest destijds - bij Ymte een proefritje maken in de DF. Gewoon, even proberen, er is toch een wachttijd en daar had ik geen tijd voor. Bij terugkomst bleek er een fiets te staan die wel besteld was, maar waarschijnlijk toch niet geleverd kon worden. Die DF was qua kleur een beetje saai (wit/grijs), maar werd even naar buiten gerold en stond daar toch wel heel mooi te blinken...

...een paar weken later was ik een fors bedrag lichter en reed ik de tot op heden laatste OBT in mijn nieuwe DF.

Een velomobiel proberen is echt gevaarlijk. Vooral voor mensen die het geld wel hebben, maar nog niet per se willen uitgeven Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
proefrit in de Quest - door Bart Verbeek - 26-Apr-2022, 08:22 PM
RE: proefrit in de Quest - door berth9999 - 26-Apr-2022, 08:27 PM
RE: proefrit in de Quest - door GertBr - 26-Apr-2022, 10:12 PM
RE: proefrit in de Quest - door 365cycle - 26-Apr-2022, 10:26 PM
RE: proefrit in de Quest - door Bart Verbeek - 26-Apr-2022, 10:40 PM
RE: proefrit in de Quest - door Bart Verbeek - 26-Apr-2022, 11:59 PM
RE: proefrit in de Quest - door pietandringa - 27-Apr-2022, 10:06 AM
RE: proefrit in de Quest - door berth9999 - 27-Apr-2022, 10:35 AM
RE: proefrit in de Quest - door Fietsbennie - 27-Apr-2022, 11:49 AM
RE: proefrit in de Quest - door 365cycle - 27-Apr-2022, 12:35 PM
RE: proefrit in de Quest - door gideon - 27-Apr-2022, 01:51 PM
RE: proefrit in de Quest - door 365cycle - 27-Apr-2022, 07:07 PM
RE: proefrit in de Quest - door Lopopodium - 27-Apr-2022, 03:14 PM
RE: proefrit in de Quest - door gideon - 27-Apr-2022, 06:16 PM
RE: proefrit in de Quest - door Goosen - 27-Apr-2022, 06:06 PM
RE: proefrit in de Quest - door gideon - 27-Apr-2022, 08:33 PM
RE: proefrit in de Quest - door 365cycle - 28-Apr-2022, 12:09 AM
RE: proefrit in de Quest - door Bacchus - 28-Apr-2022, 08:42 AM
RE: proefrit in de Quest - door gideon - 28-Apr-2022, 11:25 AM
RE: proefrit in de Quest - door 365cycle - 28-Apr-2022, 11:29 AM
RE: proefrit in de Quest - door Willeke_IGKT - 28-Apr-2022, 11:31 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM