Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wats gebeurd met ligfiets.net?
#24
(17-Apr-2022, 01:40 PM)Wim -de roetsende schreef: Na het plaatsen van een reactie op een ons bekend forumlid, kwam ik weer op de oude site terecht en mijn reactie was verdwenen.

Hoe kom ik op mijn oude iPadje nou weer op de nieuwe site terecht? --> Is nu toch gelukt.

Inloggen lukte wel.

Hoi Wim,

Hoe oud is je iPad precies? Weet je welke versie van iOS je gebruikt? Ik heb het op meerdere mobiele apparaten getest en daar werkt de menubalk steeds goed. Dat was op de oude site juist wel eens een probleem; hoe veel vragen ik daar wel niet over beantwoord heb...

Als je me je iOS versie kunt doorgeven dan kan ik proberen een oplossing te vinden.
Quattrovelo 33
Antwoord }
Bedankt door: Roepers


Berichten in dit topic
Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 17-Apr-2022, 10:49 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 17-Apr-2022, 12:59 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 02:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 05:03 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 09:35 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 17-Apr-2022, 09:57 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 10:30 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Lopopodium - 17-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 18-Apr-2022, 08:34 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 18-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Theo Mol - 18-Apr-2022, 02:05 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 19-Apr-2022, 12:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 19-Apr-2022, 12:34 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 19-Apr-2022, 03:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 11:46 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 20-Apr-2022, 10:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 20-Apr-2022, 06:39 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 20-Apr-2022, 07:16 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 08:22 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:36 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 21-Apr-2022, 11:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:38 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:41 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 08:10 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 12:38 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 22-Apr-2022, 12:58 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 22-Apr-2022, 01:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 02:24 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 22-Apr-2022, 02:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM