Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wats gebeurd met ligfiets.net?
#9
(17-Apr-2022, 09:57 PM)Frutsel schreef: Als je je aan de standaard houdt, zou elke moderne browser de site gewoon moeten kunnen renderen. Als een site gebouwd wordt voor 1 browser (of engine), doe je iets fout.

Dat is hetzelfde als fietspaden maken voor bukfietsen, en ligfietsers (een zeer kleine groep die zich niet aan de gangbare 'standaard' houdt) hebben pech.

Inderdaad. Zou.
Echter de wereld draait om geld. Anders had Windows Phone ook nog bestaan. Maar ja, 3 keer ipv 2 keer een app bouwen kost meer geld.

Voor fietsen is het simpel. Wij ligfietsers passen ook op wegen voor de massa op bukfietsen. En de bukfietsen worden steeds breder met de bak-buk-fietsen Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 17-Apr-2022, 10:49 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 17-Apr-2022, 12:59 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 02:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 05:03 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 09:35 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 17-Apr-2022, 09:57 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 10:30 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Lopopodium - 17-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 18-Apr-2022, 08:34 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 18-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Theo Mol - 18-Apr-2022, 02:05 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 19-Apr-2022, 12:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 19-Apr-2022, 12:34 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 19-Apr-2022, 03:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 11:46 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 20-Apr-2022, 10:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 20-Apr-2022, 06:39 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 20-Apr-2022, 07:16 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 08:22 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:36 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 21-Apr-2022, 11:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:38 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:41 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 08:10 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 12:38 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 22-Apr-2022, 12:58 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 22-Apr-2022, 01:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 02:24 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 22-Apr-2022, 02:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM