Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wats gebeurd met ligfiets.net?
#6
Op mijn oude iPadje doen de knoppen aan de bovenkant van de pagina het dus niet.

Behalve de advertenties. Die knop doet het wel.

Ik kan dan echter niet meer terug naar de hoofdpagina, want die knop doet het ook niet.
Dan moet ik vorige doen en daarna vernieuwen.

Ik vind de nieuwe site er wel mooi uit zien, maar echt handig is het dus voor mij niet.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: stanjanssen


Berichten in dit topic
Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 17-Apr-2022, 10:49 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 17-Apr-2022, 12:59 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 02:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 05:03 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2022, 05:46 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 09:35 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 17-Apr-2022, 09:57 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 10:30 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Lopopodium - 17-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 18-Apr-2022, 08:34 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 18-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Theo Mol - 18-Apr-2022, 02:05 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 19-Apr-2022, 12:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 19-Apr-2022, 12:34 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 19-Apr-2022, 03:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 11:46 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 20-Apr-2022, 10:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 20-Apr-2022, 06:39 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 20-Apr-2022, 07:16 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 08:22 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:36 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 21-Apr-2022, 11:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:38 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:41 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 08:10 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 12:38 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 22-Apr-2022, 12:58 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 22-Apr-2022, 01:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 02:24 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 22-Apr-2022, 02:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM