Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wats gebeurd met ligfiets.net?
#3
Na het plaatsen van een reactie op een ons bekend forumlid, kwam ik weer op de oude site terecht en mijn reactie was verdwenen.

Hoe kom ik op mijn oude iPadje nou weer op de nieuwe site terecht? --> Is nu toch gelukt.

Inloggen lukte wel.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 17-Apr-2022, 10:49 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 17-Apr-2022, 12:59 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2022, 01:40 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 02:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 17-Apr-2022, 05:03 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 09:35 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 17-Apr-2022, 09:57 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Hoekie - 17-Apr-2022, 10:30 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Lopopodium - 17-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 18-Apr-2022, 08:34 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 18-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Theo Mol - 18-Apr-2022, 02:05 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 19-Apr-2022, 12:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Roepers - 19-Apr-2022, 12:34 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 19-Apr-2022, 03:23 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 11:46 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 20-Apr-2022, 10:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door gideon - 20-Apr-2022, 06:39 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door ZoefZoef - 20-Apr-2022, 07:16 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door TheoZw - 20-Apr-2022, 08:22 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:36 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 21-Apr-2022, 11:04 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:38 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 10:41 AM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 21-Apr-2022, 08:10 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 12:38 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door berth9999 - 22-Apr-2022, 12:58 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door Frutsel - 22-Apr-2022, 01:02 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door 365cycle - 22-Apr-2022, 02:24 PM
RE: Wats gebeurd met ligfiets.net? - door stanjanssen - 22-Apr-2022, 02:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM