Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een leercurve is een designfout
#22
De koffieboon, de maling, het water, de manier van zetten, alles heeft invloed op de smaak.
Je kan een cold brew niet vergelijken met een espresso; het is al moeilijk genoeg om 2 espresso's met elkaar te vergelijken Smile

Het is een beetje als verschillende ligfietsen met elkaar vergelijken.

Overigens heb ik tijdens het proberen te fietsen op de flevobike maandag te krampachtig gedaan, en heb ik nog steeds spierpijn in mijn bovenbenen... De leercurve is een uitdaging, spierpijn is lesgeld. (Maar ik ga toch even wat rommelen met de bottom bracket voor wat betreft afstand tot de zitting)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 09:54 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 10:02 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 07:14 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 08:43 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 08:53 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 10:57 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 11:14 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door berth9999 - 12-Apr-2022, 11:31 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 12:11 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 01:22 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 02:01 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 03:24 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door ThijsR - 12-Apr-2022, 02:38 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 03:36 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bacchus - 12-Apr-2022, 04:32 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 04:46 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door PietV* - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 06:04 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 08:13 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM