Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een leercurve is een designfout
#13
(12-Apr-2022, 03:36 PM)365cycle schreef: Sterk afhankelijk van hoe en waar je rijdt. Als je in Duitsland op de snelweg een beetje probeert mee te komen is een Jazz met CVT een bron van onrust. M'n vroegere Toyota Prius zat om de haverklap aan z'n maximumtoerental onder die omstandigheden.
Is ook een ontwerpkeuze, kijk (of vooral: luister) maar naar het hogere segment van het hybride-gamma van Toyota en Lexus.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 09:54 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 10:02 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 07:14 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 08:43 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 08:53 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 10:57 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 11:14 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door berth9999 - 12-Apr-2022, 11:31 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 12:11 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 01:22 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 02:01 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 03:24 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door ThijsR - 12-Apr-2022, 02:38 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 03:36 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bacchus - 12-Apr-2022, 04:32 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 04:46 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door PietV* - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 06:04 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 08:13 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM