Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een leercurve is een designfout
#3
Een leercurve betekent dat er wat te leren valt. En als je nooit iets leert leid je een bedroevende bestaan IMO.

Daarnaast, anders is niet altijd beter, maar zonder het uit te proberen leer je dat ook niet...

Dat betekent overigens niet dat ik een voorstander ben van leercurves die lijken op een verticale lijn...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 09:54 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 10:02 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 07:14 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 08:43 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 08:53 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 10:57 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 11:14 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door berth9999 - 12-Apr-2022, 11:31 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 AM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 12:11 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 01:22 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 02:01 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bart Verbeek - 12-Apr-2022, 03:24 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door ThijsR - 12-Apr-2022, 02:38 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 03:36 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Bacchus - 12-Apr-2022, 04:32 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door 365cycle - 12-Apr-2022, 04:46 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door PietV* - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 05:10 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Roepers - 12-Apr-2022, 06:04 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Willeke_IGKT - 12-Apr-2022, 08:13 PM
RE: Een leercurve is een designfout - door Frutsel - 12-Apr-2022, 11:34 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM