Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op zoek naar doelen
#29
(01-Apr-2022, 04:20 PM)Coen__ schreef: 10 kV springt normaliter maar 1 cm door lucht en als hij in de grond een aardlek heeft moet het alsnog gek gaan om via je plasstraal een parallelpad te vormen dat > 30 mA doet. Dat zou betekenen dat van de plek waar je op pist tot waar je staat een flink spanningsverschil moet zijn. Dat zou heel specifieke grondcondities vereisen en hogere spanningen.

Los daarvan is zo'n plasstraal in de praktijk niet  ononderbroken. Myth busters heeft dit eens getest en de plasbuis moest zeg maar flink uitgeboord worden.
Hahaha, lekker, zo'n analyse. Houd ik van Big Grin Doet me denken aan deze: How hard would I have to slap a chicken to cook it?

Overigens zou dat eigenlijk betekenen dat m'n hond destijds dan toch met z'n pootje (of erger, z'n derde pootje) de draad geraakt zou moeten hebben, toch?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 05:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 05:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 08:47 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 06:01 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:11 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 06:26 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:52 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 09:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 19-Mar-2022, 01:21 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 19-Mar-2022, 01:40 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 31-Mar-2022, 10:22 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 21-Mar-2022, 12:53 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 21-Mar-2022, 02:46 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 18-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 07:07 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 07:36 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Niels van der Wal - 18-Mar-2022, 07:29 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Roepers - 18-Mar-2022, 08:09 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 19-Mar-2022, 01:12 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 19-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 19-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Jeroen S - 31-Mar-2022, 09:42 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 31-Mar-2022, 10:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 11:45 AM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 12:24 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 01-Apr-2022, 03:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 04:20 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 04:31 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 05:37 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Frutsel - 01-Apr-2022, 09:39 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 02-Apr-2022, 02:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM