Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laptop meenemen op open ligger
#33
Ik dacht het laminaat dwars over de buik op de open ligger te leggen maar dat kan wettelijk niet: maximaal 0,75 m breed voor tweewielers en 1,50 m voor meer-dan-tweewielers (of, subtiel anders, meer-sporigen?) (beetje OT) Wat zijn de wettelijke maximumlengte en hoogte voor een fiets?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 14-Mar-2022, 04:11 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 04:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 14-Mar-2022, 04:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 14-Mar-2022, 04:41 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 05:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ZoefZoef - 14-Mar-2022, 05:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 08:21 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 14-Mar-2022, 08:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Willeke_IGKT - 14-Mar-2022, 08:45 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 09:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 14-Mar-2022, 10:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 15-Mar-2022, 12:00 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 15-Mar-2022, 12:43 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door TvWijk - 15-Mar-2022, 09:37 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 15-Mar-2022, 10:34 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 15-Mar-2022, 10:50 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door de Boer - 16-Mar-2022, 09:24 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 12:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 16-Mar-2022, 06:10 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 17-Mar-2022, 10:50 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:44 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Victor - 16-Mar-2022, 04:28 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 03:07 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 05:42 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 05:46 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 21-Mar-2022, 06:04 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 06:14 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 07:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 21-Mar-2022, 10:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 01:15 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 22-Mar-2022, 09:02 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 22-Mar-2022, 09:20 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 11:34 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door PietV* - 22-Mar-2022, 10:25 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 22-Mar-2022, 07:38 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 08:58 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 22-Mar-2022, 09:40 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 23-Mar-2022, 09:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM