Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op zoek naar doelen
#21
(21-Mar-2022, 12:53 PM)berth9999 schreef: Heeft iemand routetype racefietsroute al geprobeerd?
Nee, nog nooit geprobeerd. 
Voordeel van de velomobielroute van BRouter is dat die je ook over 60 km/h wegen en sommige rustige 80 km/h wegen leidt. Maakt de route vaak net efficiënt, terwijl de Fietsersbond je er dan vermoedelijk omheen stuurt omdat er een belabberd fietspad langs ligt. Die software houdt echt rekening met een hoge topsnelheid en trage acceleratie. 

Dat gezegd hebben... ik zal de andere app weer eens aanzwengelen Big Grin Deze week nog even een rondje Nederland fietsen, op zoek naar een vloer voor m'n nieuwe woning, dus goede reden om 'm te proberen.
Antwoord }
Bedankt door: berth9999


Berichten in dit topic
Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 05:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 05:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 08:47 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 06:01 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:11 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 06:26 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:52 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 09:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 19-Mar-2022, 01:21 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 19-Mar-2022, 01:40 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 31-Mar-2022, 10:22 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 21-Mar-2022, 12:53 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 21-Mar-2022, 02:46 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 18-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 07:07 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 07:36 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Niels van der Wal - 18-Mar-2022, 07:29 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Roepers - 18-Mar-2022, 08:09 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 19-Mar-2022, 01:12 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 19-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 19-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Jeroen S - 31-Mar-2022, 09:42 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 31-Mar-2022, 10:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 11:45 AM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 12:24 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 01-Apr-2022, 03:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 04:20 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 04:31 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 05:37 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Frutsel - 01-Apr-2022, 09:39 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 02-Apr-2022, 02:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM