Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op zoek naar doelen
#9
Maar vergeet niet dat op basis van een route gegeven in bijvoorbeeld Google Maps je er nog wel 15% extra kilometers bij op mag tellen. Dat is mijn ervaring, tenminste. Maar dan nog, dan is tweemaal 136 kilometer plus 15% nog wel een doenlijk doel.

Ik veronderstel in een velomobiel wat makkelijker dan op een open tweewieler, waar ik altijd op rijd. Op mijn Nazca Gaucho fiets ik gemiddeld 25 per uur, meestal nog wel richting de 26 bij neutrale wind. Dus over 136 kilometer zou ik een ruime vijf uur doen, 5 uur en een kwart, denk ik. Dat moet op een velomobiel inderdaad wel sneller.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 05:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 05:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 18-Mar-2022, 08:47 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 18-Mar-2022, 06:01 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:11 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 06:26 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 06:52 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 18-Mar-2022, 09:43 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 19-Mar-2022, 01:21 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 19-Mar-2022, 01:40 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 31-Mar-2022, 10:22 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 21-Mar-2022, 12:53 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 21-Mar-2022, 02:46 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 18-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Lopopodium - 18-Mar-2022, 07:07 PM
RE: Op zoek naar doelen - door berth9999 - 18-Mar-2022, 07:36 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Niels van der Wal - 18-Mar-2022, 07:29 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Roepers - 18-Mar-2022, 08:09 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 19-Mar-2022, 01:12 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Fietsbennie - 19-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 19-Mar-2022, 06:34 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Jeroen S - 31-Mar-2022, 09:42 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Wim -de roetsende - 31-Mar-2022, 10:17 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 11:45 AM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 12:24 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bart Verbeek - 01-Apr-2022, 03:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 04:20 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 01-Apr-2022, 04:31 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Coen__ - 01-Apr-2022, 05:25 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Bacchus - 01-Apr-2022, 05:37 PM
RE: Op zoek naar doelen - door Frutsel - 01-Apr-2022, 09:39 PM
RE: Op zoek naar doelen - door 365cycle - 02-Apr-2022, 02:23 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM