Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM transitie
#19
Ook bij een minder goede conditie kan je veel plezier beleven aan fietsen en hiermee verder conditie opbouwen. Ik ben eind 2017 langere tijd oververmoeid geweest. Ik fietste daarvoor ontzettend veel en dat is teveel van het goede geweest denk ik. Rustig en kort fietsen in de Quest of op de roeifiets was al te inspannend en teveel gedoe met omkleden e.d. Op dat moment had ik het meeste baat bij rustig en kort fietsen, maar wel vaak. Ik heb toen een Riese & Müller Speed Pedelec gekocht om in gewone kleren met weinig inspanning te kunnen blijven fietsen. Niet zo comfortabel als een ligfiets, maar als je niet uren achter elkaar fietst comfortabel genoeg. Uiteraard heb je geen speed pedelec nodig, maar wellicht een andere fiets met ondersteuning of een lichte fiets die heel makkelijk rolt, ligfiets of bukfiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM transitie - door Bart Verbeek - 11-Mar-2022, 11:08 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2022, 11:21 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 12-Mar-2022, 11:34 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 06:32 PM
RE: VM transitie - door berth9999 - 16-Mar-2022, 06:41 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2022, 08:52 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:39 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2022, 01:43 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 12-Mar-2022, 04:41 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 07:01 PM
RE: VM transitie - door Roepers - 16-Mar-2022, 08:22 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 16-Mar-2022, 08:54 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:21 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 10:24 PM
RE: VM transitie - door Bacchus - 17-Mar-2022, 12:26 AM
RE: VM transitie - door Roepers - 17-Mar-2022, 12:29 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:12 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 10:42 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 11:07 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 11:27 AM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:28 PM
RE: VM transitie - door GertBr - 17-Mar-2022, 11:55 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 01:28 PM
RE: VM transitie - door Fietsbennie - 17-Mar-2022, 01:58 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 02:28 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 05:14 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 05:28 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 02:52 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 04:24 PM
RE: VM transitie - door Roefie - 17-Mar-2022, 03:15 PM
RE: VM transitie - door ThijsR - 17-Mar-2022, 05:46 PM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM