Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM transitie
#12
(16-Mar-2022, 08:22 PM)Roepers schreef: En de toegankelijkheid? Kun je in een velomobiel komen terwijl je steunt op je armen?


Ik heb dat nog niet uitgeprobeerd, dus dat weet ik nog niet zeker. Maar gisteren lag ik op de grond om een stekker aan te sluiten en toen kon ik onverwacht probleemloos overeind komen. Dus ondanks mijn geklaag zit er ook progressie in. Ik verwacht geen problemen met opdrukken vanuit een velomobiel.

In deze tijden heroverweeg ik alles, dus ook een vlakkere houding in een velomobiel. Hetgeen het aantal opties zou vergroten.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening.  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM transitie - door Bart Verbeek - 11-Mar-2022, 11:08 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2022, 11:21 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 12-Mar-2022, 11:34 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 06:32 PM
RE: VM transitie - door berth9999 - 16-Mar-2022, 06:41 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2022, 08:52 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:39 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2022, 01:43 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 12-Mar-2022, 04:41 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 07:01 PM
RE: VM transitie - door Roepers - 16-Mar-2022, 08:22 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 16-Mar-2022, 08:54 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:21 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 10:24 PM
RE: VM transitie - door Bacchus - 17-Mar-2022, 12:26 AM
RE: VM transitie - door Roepers - 17-Mar-2022, 12:29 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:12 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 10:42 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 11:07 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 11:27 AM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:28 PM
RE: VM transitie - door GertBr - 17-Mar-2022, 11:55 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 01:28 PM
RE: VM transitie - door Fietsbennie - 17-Mar-2022, 01:58 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 02:28 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 05:14 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 05:28 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 02:52 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 04:24 PM
RE: VM transitie - door Roefie - 17-Mar-2022, 03:15 PM
RE: VM transitie - door ThijsR - 17-Mar-2022, 05:46 PM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM