Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM transitie
#11
(16-Mar-2022, 08:22 PM)Roepers schreef: En de toegankelijkheid? Kun je in een velomobiel komen terwijl je steunt op je armen?

Ik rij een Quest en erin gaat vrij makkelijk. Je gaat op de rand zitten, brengt de benen een voor een naar binnen en zet ze op de veilige plek(ken) in de fiets. Zet je handen op de rand en breng je achterste beheerst naar beneden, eventueel de voeten verplaatsen naar de volgende veilige plek. Maar je kunt tijdens het zakken op de rugleuning steunen.

Eruit is waarschijnlijk lastiger. 
Ik kan en moet een deel van het opduwen vanuit mijn benen doen maar je moet ook een deel van de kracht vanuit de armen leveren, tenminste jezelf omhoog houden terwijl de benen zich verplaatsen.

Maar het is veel makkelijker dan ik van te voren gedacht had en hoewel langzaam kom ik zonder problemen (en zonder pijn) uit de fiets.

Proberen is de best optie.

De verschillende modellen hebben verschillende openingen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Bart Verbeek


Berichten in dit topic
VM transitie - door Bart Verbeek - 11-Mar-2022, 11:08 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2022, 11:21 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 12-Mar-2022, 11:34 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 06:32 PM
RE: VM transitie - door berth9999 - 16-Mar-2022, 06:41 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2022, 08:52 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:39 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2022, 01:43 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 12-Mar-2022, 04:41 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 07:01 PM
RE: VM transitie - door Roepers - 16-Mar-2022, 08:22 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 16-Mar-2022, 08:54 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:21 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 10:24 PM
RE: VM transitie - door Bacchus - 17-Mar-2022, 12:26 AM
RE: VM transitie - door Roepers - 17-Mar-2022, 12:29 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:12 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 10:42 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 11:07 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 11:27 AM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:28 PM
RE: VM transitie - door GertBr - 17-Mar-2022, 11:55 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 01:28 PM
RE: VM transitie - door Fietsbennie - 17-Mar-2022, 01:58 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 02:28 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 05:14 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 05:28 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 02:52 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 04:24 PM
RE: VM transitie - door Roefie - 17-Mar-2022, 03:15 PM
RE: VM transitie - door ThijsR - 17-Mar-2022, 05:46 PM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM