Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM transitie
#10
(16-Mar-2022, 06:32 PM)Bart Verbeek schreef: Als ik de resultaten bekijk van de race LEL, dan rijdt de slechtst presterende velomobiel nog altijd een gemiddelde van 37 km per uur. Zelfs als ik daar maar een beetje in de buurt kan komen, dan werkt de ondersteuning al lang niet meer. De vraag is, ga ik dat ooit redden? Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Mijn benen waren vroeger wel beresterk. Maar op dit moment lijken ze wel van gelei. Kortom, ik ben een beetje ongeduldig. Ik wou dat ik wat meer puf had.

Ik heb na meer dan 50.000-vm-kilometers nog nooit een iets langere rit met een gemiddelde van 37km/u gereden.

Ooit wel een keer naar Dronten (65km) met een gemiddelde van ruim 32km/u. Daarvoor moest ik bijna de gehele weg rond de 40km/u rijden. En de bult bij 't Harde ging ik naar beneden met 79km/u.

Mijn kruissnelheid is wel regelmatig 37km/u. Ook wel stukken van meer dan 10km.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
VM transitie - door Bart Verbeek - 11-Mar-2022, 11:08 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2022, 11:21 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 12-Mar-2022, 11:34 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 06:32 PM
RE: VM transitie - door berth9999 - 16-Mar-2022, 06:41 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 16-Mar-2022, 08:52 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:39 PM
RE: VM transitie - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2022, 01:43 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 12-Mar-2022, 04:41 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 07:01 PM
RE: VM transitie - door Roepers - 16-Mar-2022, 08:22 PM
RE: VM transitie - door Willeke_IGKT - 16-Mar-2022, 08:54 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 16-Mar-2022, 10:21 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 16-Mar-2022, 10:24 PM
RE: VM transitie - door Bacchus - 17-Mar-2022, 12:26 AM
RE: VM transitie - door Roepers - 17-Mar-2022, 12:29 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:12 AM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 10:42 AM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 11:07 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 11:27 AM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:28 PM
RE: VM transitie - door GertBr - 17-Mar-2022, 11:55 AM
RE: VM transitie - door PietV* - 17-Mar-2022, 01:28 PM
RE: VM transitie - door Fietsbennie - 17-Mar-2022, 01:58 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 02:28 PM
RE: VM transitie - door Bart Verbeek - 17-Mar-2022, 05:14 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 05:28 PM
RE: VM transitie - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 02:52 PM
RE: VM transitie - door 365cycle - 17-Mar-2022, 04:24 PM
RE: VM transitie - door Roefie - 17-Mar-2022, 03:15 PM
RE: VM transitie - door ThijsR - 17-Mar-2022, 05:46 PM
RE: VM transitie - door pietandringa - 17-Mar-2022, 10:36 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM