Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laptop meenemen op open ligger
#17
Een bagagedrager is  op mijn beide Sinners 20/26 goed stabiel.

En in deze oude bijdrage op het forum zit er zelfs een kinderzitje op:
(18-Oct-2018, 04:20 PM)Atrike schreef:
Ik vond in de archieven nog een paar foto's van de ligfiets die ik tot een paar jaar geleden had. Deze fiets is door mijn schoonvader gebouwd, die ooit als hobby had om verschillende typen ligfietsen te bouwen. Hij heeft ook roeifietsen en trikes gemaakt. Maar dat was allemaal nog voor het moment dat ik mijn vrouw leerde kennen. Geen idee waar al die fietsen gebleven zijn.

[Afbeelding: Ligfiets-Henk-met-kind-en-aanhanger.jpg]

[Afbeelding: Ligfiets-Henk.jpg]



Groet,

 Marco -fietsen met en zonder bagagedrager- Roepers
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 14-Mar-2022, 04:11 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 04:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 14-Mar-2022, 04:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 14-Mar-2022, 04:41 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 05:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ZoefZoef - 14-Mar-2022, 05:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 08:21 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 14-Mar-2022, 08:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Willeke_IGKT - 14-Mar-2022, 08:45 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 09:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 14-Mar-2022, 10:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 15-Mar-2022, 12:00 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 15-Mar-2022, 12:43 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door TvWijk - 15-Mar-2022, 09:37 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 15-Mar-2022, 10:34 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 15-Mar-2022, 10:50 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door de Boer - 16-Mar-2022, 09:24 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 12:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 16-Mar-2022, 06:10 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 17-Mar-2022, 10:50 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:44 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Victor - 16-Mar-2022, 04:28 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 03:07 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 05:42 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 05:46 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 21-Mar-2022, 06:04 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 06:14 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 07:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 21-Mar-2022, 10:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 01:15 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 22-Mar-2022, 09:02 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 22-Mar-2022, 09:20 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 11:34 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door PietV* - 22-Mar-2022, 10:25 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 22-Mar-2022, 07:38 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 08:58 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 22-Mar-2022, 09:40 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 23-Mar-2022, 09:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM