Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Laptop meenemen op open ligger
#16
Ik was er al een beetje bang voor, een bagagedrager is de enige echte optie. Ik heb daar helaas slechte ervaringen mee op mijn vorige ligfiets, een raptobike. Het kan wel, maar het voelt niet stabiel. Je mist op de ligfiets gewoon dat voorste montagepunt wat je op een rechtopfiets wel hebt.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 14-Mar-2022, 04:11 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 04:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 14-Mar-2022, 04:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 14-Mar-2022, 04:41 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 05:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ZoefZoef - 14-Mar-2022, 05:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 14-Mar-2022, 08:21 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 14-Mar-2022, 08:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Willeke_IGKT - 14-Mar-2022, 08:45 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 14-Mar-2022, 09:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 14-Mar-2022, 10:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 15-Mar-2022, 12:00 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:23 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 15-Mar-2022, 12:43 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door TvWijk - 15-Mar-2022, 09:37 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jurrien - 15-Mar-2022, 10:34 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 03:04 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 15-Mar-2022, 10:50 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door de Boer - 16-Mar-2022, 09:24 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 16-Mar-2022, 12:26 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 16-Mar-2022, 06:10 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 17-Mar-2022, 10:50 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 17-Mar-2022, 12:44 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Victor - 16-Mar-2022, 04:28 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Jeroen S - 17-Mar-2022, 03:07 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 05:42 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 05:46 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 21-Mar-2022, 06:04 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door berth9999 - 21-Mar-2022, 06:14 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 21-Mar-2022, 07:31 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door GertBr - 21-Mar-2022, 10:20 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 01:15 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Bacchus - 22-Mar-2022, 09:02 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Roepers - 22-Mar-2022, 09:20 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 11:34 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door PietV* - 22-Mar-2022, 10:25 AM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 22-Mar-2022, 07:38 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door 365cycle - 22-Mar-2022, 08:58 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door Frutsel - 22-Mar-2022, 09:40 PM
RE: Laptop meenemen op open ligger - door ThijsR - 23-Mar-2022, 09:19 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM