Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliebollentocht (was 2021) 2022
#25
Ik heb wel zin in een oliebolletje in mei! Zojuist ingeschreven, al heb ik wel het voorbehoud dat mijn vrouw in die periode opgeroepen kan worden voor een operatie. Heb mezelf maar gewoon voor de groene groep ingeschreven. Mocht de snelheid me dan toch heel erg tegenvallen dan moet ik deze editie maar meer met genieten bezig zijn Tongue
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:41 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door TvWijk - 23-Sep-2021, 11:03 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 11:43 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Marnix - 30-Sep-2021, 05:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 02:13 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 03:41 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 03:52 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 04:06 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 02-Oct-2021, 02:46 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 03-Oct-2021, 08:16 AM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 30-Oct-2021, 04:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 01:31 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 31-Oct-2021, 05:10 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 11:09 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:18 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 28-Nov-2021, 02:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 28-Nov-2021, 03:17 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2021, 03:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Niels van der Wal - 28-Nov-2021, 06:34 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 28-Nov-2021, 08:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Lopopodium - 28-Nov-2021, 08:07 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Peter de Rond - 28-Nov-2021, 10:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2022, 09:23 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 09-Jan-2022, 06:45 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:32 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 04-Apr-2022, 01:09 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 02-May-2022, 02:03 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 03-May-2022, 12:23 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 26-May-2022, 11:57 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Jeroen S - 27-May-2022, 09:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM