Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid
#88
(26-Jan-2022, 01:16 PM)PietV* schreef: Zelfs bij gesloten wielkasten kun je daar wat van maken.
https://www.lokaalaanzee.nl/deeljenieuws...ry1&pid=21

Ik werd vandaag gewezen op de foto in de quote hierboven.
Had hem eerder gemist, maar nu goed bekeken.
Mijn Quest, met mij erin. Grappig.

De blauwe reflectie zat er op toen ik hem kocht, ik vind het wel leuk, geeft de fiets zijn eigen gezicht en breekt het geel een beetje.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , berth9999


Berichten in dit topic
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 28-Nov-2021, 11:35 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 29-Nov-2021, 12:42 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 29-Nov-2021, 02:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 10:22 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 11:40 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 11:49 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 12:42 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 01:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 02:22 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 03:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 29-Nov-2021, 03:32 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 29-Nov-2021, 04:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 04:21 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 04:58 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 29-Nov-2021, 06:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 29-Nov-2021, 08:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 03:03 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 30-Nov-2021, 09:05 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 10:54 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 12:43 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 01:09 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 03:40 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 03:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 30-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 02-Dec-2021, 09:31 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 10:11 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 10:20 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:02 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 12:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 01:17 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 04:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door emgaron - 02-Dec-2021, 06:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:30 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 02-Dec-2021, 01:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 02:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 03:48 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 08:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Piet K - 02-Dec-2021, 09:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 10:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 03-Dec-2021, 10:33 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 11:51 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Theo Mol - 03-Dec-2021, 10:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 03-Dec-2021, 12:20 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 03-Dec-2021, 05:33 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 03-Dec-2021, 08:28 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 03-Dec-2021, 11:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Marnix - 04-Dec-2021, 10:39 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 02:24 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 02:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 13-Jan-2022, 03:08 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 13-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 07:44 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 25-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 25-Jan-2022, 07:38 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 26-Jan-2022, 01:16 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Willeke_IGKT - 13-Feb-2022, 03:46 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 26-Jan-2022, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GerDilven - 13-Feb-2022, 11:29 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 13-Feb-2022, 03:11 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roefie - 30-Apr-2022, 09:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 30-Apr-2022, 09:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM