Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-bike
#26
(25-Dec-2021, 10:16 AM)PietV* schreef: Dat krijg je met een "wedstrijd" op de weg. Regels gelden altijd voor een ander. Hollanders kennen hun eigen regels en mogen zichzelf "uitwringen".
https://www.advocaat-verkeersstrafrecht....rt-10-wvw/

Om met de woorden van Bacchus te eindigen: "Een algemene cursus fietsvaardigheid zou geen gek idee zijn". Ook voor ligfietsers. Wink
Die regel ken ik, maar een wedstrijd is nog wel wat anders dan samen hard rijden. Denk dat je voorbeeld ook nog wel wat afwijkt van wat ik bedoelde; ik ga niet plotseling roekeloos doen, maar m’n vermogen tot correct inschatten van situaties neemt gewoon af.
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 01:09 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:15 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:19 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:28 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:47 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:59 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:04 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:12 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 05:18 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 24-Dec-2021, 02:01 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 02:57 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 04:41 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 04:44 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 02:31 PM
RE: e-bike - door PlantageBohémien - 24-Dec-2021, 02:32 PM
RE: e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 03:28 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:20 PM
RE: e-bike - door Roepers - 24-Dec-2021, 05:35 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:44 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 07:21 PM
RE: e-bike - door Willeke_IGKT - 24-Dec-2021, 10:06 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 25-Dec-2021, 12:17 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 01:15 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 10:16 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 02:11 PM
RE: e-bike - door Fietsbennie - 25-Dec-2021, 11:31 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 03:33 PM
RE: e-bike - door Roepers - 25-Dec-2021, 04:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM