Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-bike
#14
(24-Dec-2021, 01:47 PM)Wim -de roetsende schreef: Die VanMoofjes gaan inderdaad belachelijk hard.

Zijn dus sowieso illegaal, want ze stoppen niet met ondersteunen boven de 25km/u.

33 km/u is belachelijk hard?

Onlangs las ik op het DE forum dat de fabrikant met tegen zin de US optie voor de gebruiker heeft moeten laten blokkeren. Dat gebeurt na een app update. Dat is alweer meer dan een jaar geleden. App-Update: Endlich mit VanMoof E-Bikes wieder legal unterwegs - Pedelecs und E-Bikes (bingj.com)
Als een eigenaar de app bijgewerkt heeft, is de max assist - op de sneheidmeter - 28.
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 01:09 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:15 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:19 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:28 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:47 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:59 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:04 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:12 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 05:18 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 24-Dec-2021, 02:01 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 02:57 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 04:41 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 04:44 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 02:31 PM
RE: e-bike - door PlantageBohémien - 24-Dec-2021, 02:32 PM
RE: e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 03:28 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:20 PM
RE: e-bike - door Roepers - 24-Dec-2021, 05:35 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:44 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 07:21 PM
RE: e-bike - door Willeke_IGKT - 24-Dec-2021, 10:06 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 25-Dec-2021, 12:17 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 01:15 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 10:16 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 02:11 PM
RE: e-bike - door Fietsbennie - 25-Dec-2021, 11:31 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 03:33 PM
RE: e-bike - door Roepers - 25-Dec-2021, 04:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM