Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-bike
#13
(24-Dec-2021, 04:41 PM)Wim -de roetsende schreef: Maar jij eindigt juist op de goede weghelft. De dame bij mij in kwestie doet het net andersom. Ze begint op haar eigen weghelft, maar eindigt op de mijne en misschien ook nog een keer bovenop mij(n vm). Daarom let ik daar altijd heel goed op of ik haar zie.  Ik ben tegenwoordig vaak iets eerder en dan is zij er nog niet.
Klopt. Lijkt erop dat de dame in kwestie geen lijnen kan rijden dan, haha. Misschien ook eens aanspreken? Heb me er over verbaasd hoeveel dat scheelt toen ik dat leerde. Destijds overigens nog in een racespelletje, Need for Speed geloof ik  Big Grin Pas het bij overzichtelijke bochten nu volop toe in de velomobiel. Harder erin, harder eruit Smile

PS: Educated guess: Als ze een keer bovenop jou eindigt, dan reed jij veel te hard en/of zat je véél te laag Tongue
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 01:09 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:15 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:19 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:28 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:47 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:59 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:04 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:12 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 05:18 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 24-Dec-2021, 02:01 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 02:57 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 04:41 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 04:44 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 02:31 PM
RE: e-bike - door PlantageBohémien - 24-Dec-2021, 02:32 PM
RE: e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 03:28 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:20 PM
RE: e-bike - door Roepers - 24-Dec-2021, 05:35 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:44 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 07:21 PM
RE: e-bike - door Willeke_IGKT - 24-Dec-2021, 10:06 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 25-Dec-2021, 12:17 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 01:15 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 10:16 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 02:11 PM
RE: e-bike - door Fietsbennie - 25-Dec-2021, 11:31 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 03:33 PM
RE: e-bike - door Roepers - 25-Dec-2021, 04:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM