Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-bike
#12
(24-Dec-2021, 02:57 PM)365cycle schreef: Dat is soms idd ook wel een dingetje. Ik kreeg met de velomobiel laatst het verwijt dat ik vaak op de verkeerde weghelft rijd (van een tegenligger die ik regelmatig zie, nu toevallig eens bij het stoplicht). Dat klopt inderdaad; waar ik hem meestal tegenkom is de bocht behoorlijk krap, en als ik dan een tegenligger zie aankomen ga ik júist de verkeerde weghelft op om de bocht scherper aan te kunnen snijden. Zo dus:


Maar jij eindigt juist op de goede weghelft. De dame bij mij in kwestie doet het net andersom. Ze begint op haar eigen weghelft, maar eindigt op de mijne en misschien ook nog een keer bovenop mij(n vm). Daarom let ik daar altijd heel goed op of ik haar zie.  Ik ben tegenwoordig vaak iets eerder en dan is zij er nog niet.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 01:09 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:15 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:19 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:28 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:47 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:59 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:04 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:12 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 05:18 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 24-Dec-2021, 02:01 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 02:57 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 04:41 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 04:44 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 02:31 PM
RE: e-bike - door PlantageBohémien - 24-Dec-2021, 02:32 PM
RE: e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 03:28 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:20 PM
RE: e-bike - door Roepers - 24-Dec-2021, 05:35 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:44 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 07:21 PM
RE: e-bike - door Willeke_IGKT - 24-Dec-2021, 10:06 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 25-Dec-2021, 12:17 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 01:15 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 10:16 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 02:11 PM
RE: e-bike - door Fietsbennie - 25-Dec-2021, 11:31 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 03:33 PM
RE: e-bike - door Roepers - 25-Dec-2021, 04:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM