Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
e-bike
#6
(24-Dec-2021, 01:47 PM)Wim -de roetsende schreef: Die VanMoofjes gaan inderdaad belachelijk hard.

Zijn dus sowieso illegaal, want ze stoppen niet met ondersteunen boven de 25km/u.
Heb het vermoeden dat het niet de standaardafstelling voor Nederland is; ze worden ook in de VS verkocht. 
Volgens mij mogen E-bikes in de VS 20 mph, en dat is 32,2 km/h  Wink 

Beetje hetzelfde als dat Japanners voor een bepaalde type auto in de jaren '90 aan de Europese ECU probeerden te komen. In Japan had de auto in kwestie meer vermogen (door mechanische verschillen), maar ook een niet te verzetten begrenzer bij 180 km/h die er hier niet in zat.
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 01:09 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:15 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:19 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:28 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 01:47 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 01:59 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:04 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:12 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 05:18 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 24-Dec-2021, 02:01 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 02:57 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 04:41 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 04:44 PM
RE: e-bike - door Wim -de roetsende - 24-Dec-2021, 02:31 PM
RE: e-bike - door PlantageBohémien - 24-Dec-2021, 02:32 PM
RE: e-bike - door Bart Verbeek - 24-Dec-2021, 03:28 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 05:20 PM
RE: e-bike - door Roepers - 24-Dec-2021, 05:35 PM
RE: e-bike - door 365cycle - 24-Dec-2021, 05:44 PM
RE: e-bike - door Hoekie - 24-Dec-2021, 07:21 PM
RE: e-bike - door Willeke_IGKT - 24-Dec-2021, 10:06 PM
RE: e-bike - door Bacchus - 25-Dec-2021, 12:17 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 01:15 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 10:16 AM
RE: e-bike - door 365cycle - 25-Dec-2021, 02:11 PM
RE: e-bike - door Fietsbennie - 25-Dec-2021, 11:31 AM
RE: e-bike - door PietV* - 25-Dec-2021, 03:33 PM
RE: e-bike - door Roepers - 25-Dec-2021, 04:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM