Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid
#20
(29-Nov-2021, 01:55 PM)Niels van der Wal schreef: De kleuren van een politieauto zijn wettelijk vastgelegd en mogen niet privé gebruikt worden.
(29-Nov-2021, 03:13 PM)PietV* schreef: De kleur van de politieauto is niet wettelijk vastgelegd. Iedereen mag in een witte personenauto rijden. Alleen het politieloge is beschermd.

Er was toch in het verleden een probleem met de kleuren van een bepaalde Quest? Die leken te veel op die van een alarmvoertuig, staat mij bij. Was het het de Brandweerquest of een andere?

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: berth9999


Berichten in dit topic
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 28-Nov-2021, 11:35 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 29-Nov-2021, 12:42 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 29-Nov-2021, 02:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 10:22 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 11:40 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 11:49 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 12:42 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 01:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 02:22 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 03:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 29-Nov-2021, 03:32 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 29-Nov-2021, 04:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 04:21 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 04:58 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 29-Nov-2021, 06:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 29-Nov-2021, 08:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 03:03 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 30-Nov-2021, 09:05 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 10:54 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 12:43 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 01:09 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 03:40 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 03:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 30-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 02-Dec-2021, 09:31 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 10:11 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 10:20 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:02 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 12:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 01:17 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 04:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door emgaron - 02-Dec-2021, 06:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:30 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 02-Dec-2021, 01:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 02:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 03:48 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 08:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Piet K - 02-Dec-2021, 09:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 10:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 03-Dec-2021, 10:33 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 11:51 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Theo Mol - 03-Dec-2021, 10:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 03-Dec-2021, 12:20 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 03-Dec-2021, 05:33 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 03-Dec-2021, 08:28 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 03-Dec-2021, 11:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Marnix - 04-Dec-2021, 10:39 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 02:24 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 02:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 13-Jan-2022, 03:08 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 13-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 07:44 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 25-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 25-Jan-2022, 07:38 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 26-Jan-2022, 01:16 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 26-Jan-2022, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GerDilven - 13-Feb-2022, 11:29 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 13-Feb-2022, 03:11 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roefie - 30-Apr-2022, 09:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 30-Apr-2022, 09:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM