Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid
#2
Mijn voorkeur gaat uit naar een kleur die niet wegvalt tegen de omgeving.
De woon werk route gaat vooral langs akjers, weilanden en bossen.

Mijn eerste vm was een verkeersblauwe Mango+ met witte reflectie stickers. (profielfoto)
Mijn huidige vm is een hemelsblauwe Strada met ook weer witte refkectie stickers.

Het reflecterend witte patroon op de zwarte wieldoekjes trekt als ik rij extra aandacht.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door: berth9999


Berichten in dit topic
Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 28-Nov-2021, 11:35 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 29-Nov-2021, 12:42 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 29-Nov-2021, 02:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 10:22 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 11:40 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 11:49 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 12:42 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 01:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 29-Nov-2021, 02:22 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 02:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 03:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 29-Nov-2021, 03:32 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 29-Nov-2021, 04:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 29-Nov-2021, 04:21 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 29-Nov-2021, 04:58 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 29-Nov-2021, 06:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 29-Nov-2021, 08:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 03:03 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 30-Nov-2021, 09:05 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 10:54 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 30-Nov-2021, 12:43 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 01:09 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 03:40 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 30-Nov-2021, 03:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 30-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Jeroen S - 30-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 02-Dec-2021, 09:31 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 10:11 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 10:20 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:02 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 12:14 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 01:17 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:15 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 04:06 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door emgaron - 02-Dec-2021, 06:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 02-Dec-2021, 12:30 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 02-Dec-2021, 01:26 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 02:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 03:48 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 02-Dec-2021, 08:13 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Piet K - 02-Dec-2021, 09:01 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 02-Dec-2021, 10:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 03-Dec-2021, 10:33 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 02-Dec-2021, 11:51 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Theo Mol - 03-Dec-2021, 10:45 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 03-Dec-2021, 12:20 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Lopopodium - 03-Dec-2021, 05:33 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door TvWijk - 03-Dec-2021, 08:28 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 03-Dec-2021, 11:41 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Marnix - 04-Dec-2021, 10:39 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 02:24 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door berth9999 - 13-Jan-2022, 02:57 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 13-Jan-2022, 03:08 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 13-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door 365cycle - 13-Jan-2022, 07:44 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door ThijsR - 25-Jan-2022, 04:36 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roepers - 25-Jan-2022, 07:38 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door PietV* - 26-Jan-2022, 01:16 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Bacchus - 26-Jan-2022, 02:45 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GerDilven - 13-Feb-2022, 11:29 AM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Frutsel - 13-Feb-2022, 03:11 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door Roefie - 30-Apr-2022, 09:47 PM
RE: Velomobiel, kleur en zichtbaarheid - door GertBr - 30-Apr-2022, 09:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM