Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De keuze is reuze
#22
[quote="ThijsR" pid='17718' dateline='1634402590']
.... Verder vind ik het jammer dat mijn volledige bericht punt voor punt wordt ontkend. Ieder z'n eigen ervaring misschien?


Dat voelt rot hè, als je tekst punt voor punt onderuit wordt geschoffeld. Je wordt daarmee ahw als een dom schooljochie behandeld.
Ik hoop dat je die akelige reactie naast je neer kunt leggen, en lekker blijft schrijven, precies zoals je het zelf wilt. Niks mis mee!
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 14-Oct-2021, 03:12 PM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 14-Oct-2021, 03:29 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 14-Oct-2021, 03:46 PM
RE: De keuze is reuze - door Hoekie - 14-Oct-2021, 04:01 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 14-Oct-2021, 05:28 PM
RE: De keuze is reuze - door Frutsel - 14-Oct-2021, 04:05 PM
RE: De keuze is reuze - door Hoekie - 14-Oct-2021, 07:41 PM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2021, 09:11 AM
RE: De keuze is reuze - door Niels van der Wal - 17-Oct-2021, 10:37 AM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 17-Oct-2021, 11:33 AM
RE: De keuze is reuze - door Fietsbennie - 14-Oct-2021, 09:26 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 16-Oct-2021, 02:38 PM
RE: De keuze is reuze - door ThijsR - 15-Oct-2021, 11:54 AM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 15-Oct-2021, 12:11 PM
RE: De keuze is reuze - door ThijsR - 15-Oct-2021, 02:05 PM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 15-Oct-2021, 03:34 PM
RE: De keuze is reuze - door PietV* - 15-Oct-2021, 02:43 PM
RE: De keuze is reuze - door pvandorp - 15-Oct-2021, 04:43 PM
RE: De keuze is reuze - door ThijsR - 15-Oct-2021, 05:05 PM
RE: De keuze is reuze - door emgaron - 16-Oct-2021, 12:05 AM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2021, 08:48 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 16-Oct-2021, 10:06 PM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2021, 10:27 PM
RE: De keuze is reuze - door PietV* - 16-Oct-2021, 10:31 AM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 16-Oct-2021, 06:04 PM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2021, 06:16 PM
RE: De keuze is reuze - door ThijsR - 16-Oct-2021, 06:43 PM
RE: De keuze is reuze - door Lig-hen - 16-Oct-2021, 08:02 PM
RE: De keuze is reuze - door PietV* - 17-Oct-2021, 11:51 AM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 16-Oct-2021, 08:12 PM
RE: De keuze is reuze - door Fietsbennie - 16-Oct-2021, 08:44 PM
RE: De keuze is reuze - door Peter de Rond - 16-Oct-2021, 09:37 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 17-Oct-2021, 07:30 AM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 17-Oct-2021, 12:49 PM
RE: De keuze is reuze - door Lopopodium - 16-Oct-2021, 09:58 PM
RE: De keuze is reuze - door GertBr - 16-Oct-2021, 10:20 PM
RE: De keuze is reuze - door Jeroen S - 17-Oct-2021, 12:13 PM
RE: De keuze is reuze - door Hoekie - 17-Oct-2021, 02:17 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 01-Nov-2021, 05:01 PM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 01-Nov-2021, 05:37 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 11-Dec-2021, 02:08 AM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 11-Dec-2021, 10:33 AM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 12-Dec-2021, 04:07 PM
RE: De keuze is reuze - door Wim -de roetsende - 12-Dec-2021, 05:14 PM
RE: De keuze is reuze - door Frutsel - 12-Dec-2021, 07:17 PM
RE: De keuze is reuze - door Bart Verbeek - 12-Dec-2021, 09:19 PM
RE: De keuze is reuze - door 365cycle - 13-Dec-2021, 12:07 PM
RE: De keuze is reuze - door Frutsel - 13-Dec-2021, 12:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM