Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opknappen Flevoracer
#50
Thx! Ik had hem ook al gezien... Maar eigenlijk wil ik liever eerst kijken of ik mijn eigen fiets recht krijg. Zonder veel aanvullende investeringen. En als dat lukt en het rijden bevalt me, dan wil ik de beslissing nemen of ik mijn frame goed genoeg vind en laat poedercoaten, of dat ik de fiets beter weer kan verkopen en gaan voor een nieuwe frameset van Velocologne (in een kleur die me niet aanstaat: wit of zwart).
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Jun-2017, 04:37 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Frank - 01-Jun-2017, 04:49 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Hans58 - 01-Jun-2017, 07:19 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 01-Jun-2017, 08:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 01-Jun-2017, 09:22 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2017, 09:55 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 01-Jun-2017, 10:15 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Jun-2017, 10:34 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 01-Jun-2017, 11:07 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door pietermels1979 - 06-Jun-2017, 08:26 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 10-Jun-2017, 06:58 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jun-2017, 08:45 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2017, 09:02 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 10-Jun-2017, 11:32 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jun-2017, 10:21 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 11-Jun-2017, 11:10 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 14-Jun-2017, 09:49 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 14-Jun-2017, 11:06 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 15-Jun-2017, 06:27 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 15-Jun-2017, 09:40 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 15-Jun-2017, 10:28 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 18-Jun-2017, 07:41 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2017, 08:21 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 18-Jun-2017, 09:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 18-Jun-2017, 10:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 18-Jun-2017, 10:36 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 10:57 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 12:55 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 01:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 04:22 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 05:42 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 06:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2017, 07:01 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 20-Jun-2017, 09:36 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 20-Jun-2017, 07:00 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 21-Jun-2017, 07:40 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 21-Jun-2017, 07:58 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 23-Jun-2017, 04:38 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 23-Jun-2017, 04:57 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 23-Jun-2017, 05:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 25-Jun-2017, 09:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door tegenligger - 25-Jun-2017, 09:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 25-Jun-2017, 09:59 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 26-Jun-2017, 11:10 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 26-Jun-2017, 03:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jul-2017, 02:28 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 10-Jul-2017, 05:54 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jul-2017, 07:14 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jul-2017, 12:42 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 11-Jul-2017, 12:45 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jul-2017, 12:53 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jul-2017, 08:19 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 17-Jul-2017, 12:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jul-2017, 12:32 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 17-Jan-2018, 05:13 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jan-2018, 05:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Mar-2018, 11:58 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 19-Mar-2018, 02:53 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Mar-2018, 03:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 19-Mar-2018, 08:07 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Aug-2018, 09:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 02-Aug-2018, 07:48 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 02-Aug-2018, 08:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM