Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gemiddelde snelheid gaat omlaag?
#9
Ik ben wat betreft mijn fietsen (en vroeger ook motoren) naast een rijder ook een poetser en perfectionist. Alles moet schoon zijn en perfect werken. Mijn ketting en buizen zijn dan ook mooi schoon. Kan me overigens best voorstellen dat dat zeker een nadelig effect kan hebben op de snelheid!

Overigens hoor ik bij de achternaaf wel een kraakje dat me niet aanstaat. Al vanaf sinds ik de fiets heb. Heb de naaf van de week daarom nagekeken, o.a. cassette eraf gehaald, alles goed vastgezet. De naaf loopt op dubbelzijdig gesloten kogellagers en voelde spelingsvrij. Liep zonder bijgeluiden mooi soepel rond. Maar toch weer dat kraakje vanmiddag (vanochtend niet). Maar goed, dat is dus al sinds ik de fiets heb. Ga zeker nog verder zoeken...

Op zich vind ik hoge snelheid niet zo van belang. Het is leuk om lekker vlot te rijden maar ik ben geen racer. Ik vind het wel leuk om snelheden etc. vast te leggen (blijf een database man...) en zag in die data inderdaad ook die, lichte, teruggang in snelheid terug. Hetgeen dus aansloot bij mijn gevoel. En daar werd ik nieuwsgierig naar...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door ErikvanD - 06-Jul-2017, 01:48 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door gideon - 06-Jul-2017, 03:27 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door ErikvanD - 06-Jul-2017, 04:06 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Johan. - 06-Jul-2017, 06:32 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door ErikvanD - 06-Jul-2017, 07:01 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door gideon - 06-Jul-2017, 07:24 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Lopopodium - 06-Jul-2017, 07:38 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Roepers - 06-Jul-2017, 07:39 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door ErikvanD - 06-Jul-2017, 08:53 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door gideon - 06-Jul-2017, 09:59 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Frank - 07-Jul-2017, 07:46 AM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Lopopodium - 08-Jul-2017, 10:31 AM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door PietV* - 08-Jul-2017, 11:33 AM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Frank - 08-Jul-2017, 11:58 AM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Hans58 - 08-Jul-2017, 12:27 PM
RE: Gemiddelde snelheid gaat omlaag? - door Lopopodium - 09-Jul-2017, 06:22 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM