Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autoloze fietser
#23
(02-Apr-2021, 10:37 AM)Wim -de roetsende schreef: Is niet echt een realistisch verzoek Piet. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar/hun handelen.

Vaak staat in de reglementen van diverse fora dat geen teksten mogen worden vermeld in strijd met het Nederlands recht. Uiteraard is iedereen verantwoordelijk voor zijn of haar daden.
(02-Apr-2021, 10:37 AM)Wim -de roetsende schreef: Dan nog het allerbelangrijkst: vrijheid van meningsuiting. Ik wist niet dat ik vanochtend wakker ben geworden in een land waar je geen uitspraken over handelingen mag doen die in strijd zijn met het Nederlandse recht.

Ben ik geheel voor. In Nederland is dat ook het geval. Censuur achteraf. Dat staat ook vermeld in diverse artikelen van het Wetboek van Strafrecht. Zoals voorbereidingshandelingen en uitlokking.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 12:44 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 01:25 PM
RE: Autoloze fietser - door voodoo - 30-Mar-2021, 02:41 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:18 PM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 04:48 PM
RE: Autoloze fietser - door ErikvanD - 30-Mar-2021, 03:42 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:52 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 30-Mar-2021, 09:19 PM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 08:37 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:41 AM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 31-Mar-2021, 07:46 PM
RE: Autoloze fietser - door Hoekie - 31-Mar-2021, 11:22 AM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 11:52 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:54 AM
RE: Autoloze fietser - door Lopopodium - 31-Mar-2021, 12:15 PM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 31-Mar-2021, 12:38 PM
RE: Autoloze fietser - door gideon - 31-Mar-2021, 02:13 PM
RE: Autoloze fietser - door Willeke_IGKT - 31-Mar-2021, 06:47 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:36 PM
RE: Autoloze fietser - door GertBr - 31-Mar-2021, 10:18 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 09:18 AM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 02-Apr-2021, 02:07 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 10:37 AM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 01:38 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 02-Apr-2021, 01:43 PM
RE: Autoloze fietser - door Roepers - 02-Apr-2021, 02:27 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 03:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM