Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autoloze fietser
#12
Ik zit met exact hetzelfde idee te spelen want ik ook maar weinig gebruik van de auto. En de vaste lasten bijven maar doorgaan.
Helemaal wegdoen vind ik nog wat eng want stel dat... Inderdaad dat noodgeval waarvoor je naar de huisartenpost moet.
Familie op leeftijd waar je voor paraat wil staan.
Maarja, hoe vaak komt dat nou voor? Mij in elk geval de afgelopen jaren niet.
Daarom ben ik wel benieuwd naar praktijkervaring van blokdoorn.
Ik woon in een klein dorp wat slecht/niet te bereiken is met het openbaar vervoer (buurtbus komt hier 1x per uur en vanwege corona is de hele dienstregeling maandenlang geschrapt) en daarvoor had ik ook het idee echt een auto nodig te hebben. Maar ik lees dat blokdoorn ook op het platteland woont.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 12:44 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 01:25 PM
RE: Autoloze fietser - door voodoo - 30-Mar-2021, 02:41 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:18 PM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 04:48 PM
RE: Autoloze fietser - door ErikvanD - 30-Mar-2021, 03:42 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:52 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 30-Mar-2021, 09:19 PM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 08:37 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:41 AM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 31-Mar-2021, 07:46 PM
RE: Autoloze fietser - door Hoekie - 31-Mar-2021, 11:22 AM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 11:52 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:54 AM
RE: Autoloze fietser - door Lopopodium - 31-Mar-2021, 12:15 PM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 31-Mar-2021, 12:38 PM
RE: Autoloze fietser - door gideon - 31-Mar-2021, 02:13 PM
RE: Autoloze fietser - door Willeke_IGKT - 31-Mar-2021, 06:47 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:36 PM
RE: Autoloze fietser - door GertBr - 31-Mar-2021, 10:18 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 09:18 AM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 02-Apr-2021, 02:07 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 10:37 AM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 01:38 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 02-Apr-2021, 01:43 PM
RE: Autoloze fietser - door Roepers - 02-Apr-2021, 02:27 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 03:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM